a.a.k Cangel 'till the end

Messages: 11066 Date d'inscription: 29/06/2009 Age: 24 Localisation: In Jensen's arms
 | Sujet: Re: Dernier livre lu Mar 2 Aoû - 22:59 | |
| Le 8ème est maintenant achevé, two to go ^^ _________________ You're a lot smarter than you look. Of course, you look like a retard ~ Cordelia Chase This is it: Team Free Will. One ex-blood junkie, one dropout with six bucks to his name, and Mr Comatose over there. Awesome. ~ Dean Winchester |
|

Messages: 11066 Date d'inscription: 29/06/2009 Age: 24 Localisation: In Jensen's arms
 | Sujet: Re: Dernier livre lu Mar 15 Nov - 11:14 | |
| HP 1 _________________ You're a lot smarter than you look. Of course, you look like a retard ~ Cordelia Chase This is it: Team Free Will. One ex-blood junkie, one dropout with six bucks to his name, and Mr Comatose over there. Awesome. ~ Dean Winchester |
|
Gossip Coco Artiste en herbe

Messages: 569 Date d'inscription: 29/10/2009 Age: 29 Localisation: Partout et nulle part sur le Net
 | Sujet: Re: Dernier livre lu Sam 4 Fév - 22:14 | |
| "Le Livre de Johannes". Un excellent thriller scandinave. _________________  Merci à Ombre pour son superbe kit ♥ |
|
Mack Entrée dans la Fiction

Messages: 93 Date d'inscription: 11/11/2011 Age: 23 Localisation: Everywhere In Time And Space
 | Sujet: Re: Dernier livre lu Mar 13 Mar - 21:53 | |
| Les Tribulations d'une caissière d'Anna Sam. Un bouquin que je conseille à tout le monde que vous soyez simple client ou que vous bossiez dans un supermarché pour gagner votre vie, ça vaut le détour et en plus vous verrez enfin à quoi ressemble ce boulot (car oui s'en est un) |
|

| Sujet: Re: Dernier livre lu Mar 1 Mai - 18:29 | |
| J'ai travaillé comme caissière, donc ça m'intrigue ^^
Sinon, mes dernières lectures: pour moi: les 3 premiers tomes de The walking dead.
_________________ You're a lot smarter than you look. Of course, you look like a retard ~ Cordelia Chase This is it: Team Free Will. One ex-blood junkie, one dropout with six bucks to his name, and Mr Comatose over there. Awesome. ~ Dean Winchester |
|

| Sujet: Re: Dernier livre lu Dim 13 Mai - 20:32 | |
| J'ai fini les 2 premiers tomes de Hunger Games ^^ _________________ You're a lot smarter than you look. Of course, you look like a retard ~ Cordelia Chase This is it: Team Free Will. One ex-blood junkie, one dropout with six bucks to his name, and Mr Comatose over there. Awesome. ~ Dean Winchester |
|